tog mig fan en timme att svara på..

Lovar du att vara ärlig? Absolut
Du heter: Ida Anna Carina Lindquist
Smeknamn: Idut, Idis, Linkan
Låt som när du är ledsen sörjer till? 9 crimes
Beroende av: Skor & mina vänner
Vem behöver du mest just nu: Denice
Vad tror folk om dig? Tror att de flesta tycker att jag är allmänt knäpp men jag vet inte..
Stämmer det? Hmm.. hah aa ska väl inte på stå något annat
Vad får du oftast komplimanger för? Hmm, mitt "söta ansikte"
Vad säger du för att imponera på någon? Shena snygging!!!!!!!!!! wowowo
Hur imponerar man på dig? Komplingar och när man är sig själv
Brukar du skratta för dig själv? hahaha aa vafan, ingen vill ju skratta med mig
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "roligt att du känner så. Älskar dig också! Puss och kram"
Var bor du? Bromma och Hammarby sjöstad
Trivs du där: Ja jag trivs jätte bra :)
Äger du några converse: Ja, men använder dom aldrig
Sprit, cider, vin eller öl: Absolut inte sprit, inte vin, och öl blir man tjock av, så cider :)
Brukar du bli för full: Nej
Vad har du för mobil operatör: Comviq abonnemang
Är du allergisk i mot något: Aa, fisk och damm
Har du haft sex idag: Nixpix
Nästa mål i ditt liv: Öppna eget :)
Hur svarar du i mobilen: När det står ett namn på displayen "hallå" annars "hej det är ida"
Vem ringde du senast? Bianca
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Hmm, oj mycket hon bara babblade på ;)
Antal timmar sömn inatt: 11 timmar
Sov du ensam: Nej
Brukar du komma i tid: Nej det vill jag inte på stå. Men.. Fint folk kommer alltid försent (a)
När mår du bra: I mina vänners närhet och när jag INTE har mens! :)
När blev du fotad senast: Idag
Hur känner du dig nu: Jättte bra, jag är på strålande humör!
Vanligaste färg på dina kläder: Rosa
Vad tycker du om fötter: Jag hatar fötter, riktigt vidrigt!
Vad saknar du: Jonatan & Mathias
Hade du en bra kväll igår: haha aa en skrattfylld iallafall!
Favoritdryck på morgonen: Juice
Rakar du benen: Ja
När brukar du oftast gå och lägga dig: Alldeles försent
Är du blyg? Mina föräldrar tycker inte det, men alla andra tycker det, när det gäller när man inte känner någon så bra.
Sysslar du med någon idrott: Nej, eller räknas mina och Denices videor? ;)
Vill du hellre ha mail än brev: Brev, om det är ett personligt, för då kan man spara det :)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej just nu tror jag inte på kärlek överhuvudtaget!
Har du spytt offentligt: Ja det har jag
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Oj, allt en kille gör :D
Är du nöjd med ditt liv: Jag älskar mitt liv
Är du bortskämd: Det tycker jag inte, vissa kan tycka det men det tycker inte vaken jag eller min familj.
Vad gör du imorgon: Umgås med mitt bästa sällskap!
Vad är det värsta du vet? Falska människor.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Haha allt jag äger. 
Vad behöver du just nu? SOMMAR
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Ingen.
Vad längtar du till? Italien
Har du bra vänner och äkta vänskap? De som inte är bra vänner har jag lämnat för länge sen. Så ja det har jag.
Vad använder du för shampoo? Mest sunsilk och typ aa jag vettefan :)
Vad är det finaste du fått? Mina syskon, utan dom skulle jag aldrig leva
En speciell dag du minns: Min födelsedag år 2009. Glömmer aldrig vad äcklet sa till mig 
Hur gammal är du: 16, fyller 18 om ett år och två veckor..
Tycker du om någon just nu: Ja
Om fem månader: ITAAAAAALIEN
Du samlar på: Busskort
Gröna eller röda äppeln: Gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Denice, Niclas, Bianca eller Emelie
Gillar du golf: haha aa Östermalmsbandy är en sport för mig, haha
Vilken tid gick du upp idag: 2
Har du sovit i din egna säng inatt: Nääääe
Har du strumpor på dig nu: Ja
Vad ska du göra ikväll: Umgås med Bianca, Denice, Niklas och Oskar. Sen får vi se :)
Är det okej att gråta: Jag hatar att gråta inför folk men det är självklart att det är okej.
När grät du senast: Oj, haha en vecka sen kanske
Laddar du ner musik och film från internet: Det har väl hänt
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Oj, köpa skor :)
Bär du glasögon eller linser: Nej men ska få linser.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Jag tycker absolut inte det är viktigt men samtidigt så använder jag en del märkeskläder för att jag kan tycka att det är sköna och oftast bättre kvalité.
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Hahah, när jag vaknar.
Har du piercing: Öronen och haft i handen.
Vill du gifta dig: Ja det vill jag när jag är 100
Vill du ha barn: Aaaaaaaa
Solar du ofta: Hatar när jag är blek, men har aldrig tid till att sola på vintern.
Är du bra på att laga mat: Haha absolut inte
Gillar du att dansa: Wooow, dance is my drug ;)
Är du flygrädd: Har blivit det på senste, när alla jävla olyckor förekommit.
Hur vig är du: Var vigare förut men andra ser mig som vig
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
Vilken är din favoritglass: Gammeldagsvanilj
Tror du på ett liv efter döden: Ja
Tycker du om sushi: Nej fyfan, har aldrig smakat men med tanke på att jag är allergisk så ska jag inte pröva heller.
Vad äter du helst när du ser på film: Godis
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej de är skillda sen 16 år tillbaka tror jag.
Har du tandläkarskräck: Nej jag älskar tandtäkaren med tanke på att jag aldrig haft varken problem eller ett enda hål i mina tänder :)
Är du en morgon eller kvällsmänniska: natt
Vilken ögonfärg har du: Grönblåa
Har du någon gång gråtit dig till sömns: Ja, många gånger under mitt förhållande med mr äckel Andreas..
Biter du på naglarna: Absolut inte, har aldrig gjort och kommer aldrig att göra!
Senaste låt du hörde: Hahaha, Bubbles - Regnbågens barn
Vad gör du på helgerna: Festar, umgås med mina vänner och sover!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0