Yingiyanga, kille med tanga!

Tjenamors era husdjur,  hur är läget? här är det skitbra iaf, jag söker en kamrat som gillar långa strandpromenader och fjun mellan bena :).. näe, men Jesper heter jag, hackade mig in på idas blogg typ.. vet inte riktigt vad jag ska skriva, sitter i ett grupprum med en grupp individer och dricker cola, Gör lite marknadsföringsuppgifter och pillar mig i naveln.. har kommit fram till att navelludd är ganska nice att ha under läppen om man inte har en snusiluff kvar!
Är förjävla trött och har itne duschat på 4 dagar så känner mig ganska fräsch för en gångs skull..

Godnatt din dumpuck!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en bra dag iallafall :)

2010-03-16 @ 09:52:59
URL: http://miichajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0