älskade lillebror

pappa frågade neo:
- har du berättat för ida om din polis?
- nää svarar neo.
det var en polis på polisstationen när de skulle fixa pass till mika som kom fram till neo och frågade:
- hej vad heter du?*
- neo
- jaha jag heter mike sa polisen.
- pappa har du en polis, frågar neo.
- nej det har jag inte men du har?
- ja det har jag och ida också svarar neo.
- vad heter din polis ida?, frågar neo
- pappa polis svarade jag.
sen skulle det borstas tänder och sättas på pjamas när man hör en liten röst som säger:
- vet du pappa? jag kan inte gå..
inte än gubben, men det kommer! jag älskar dig bror min, så himla himla mycket!

Kommentarer
Postat av: s

Får typ seriöst ont i hjärtat när jag läser allt gulligt din lillebror gör! Han är ju bara för söt. Hoppas verkligen att han snart kommer kunna gå!!

2010-05-20 @ 00:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0