ett gott skratt förlänger livet

okej nu är jag riktigt jävla förbannad. ja, mathias har en flickvän. någon jag inte känner och vet ni vad? JAG FÖRSÖKER INTE TA MATHIAS FRÅN NÅGON. kan alla bara acceptera att man kan vara vänner mellan olika kön? jag har alltid älskat mathias och som VÄNNER. kan folk bara sluta föröska "hota" mig hahahahahhahha så jävla fjantiga. om allt stör er så fruktansvärt mycket så varför ihelvette läser ni min blogg? och varför kommenterar ni? och du som låsas ha ett så fint namn som ida så kan jag säga att jag inte vill ha mathias. varför skulle jag det? vi har varit vänner i 8 år, låt MIG vara, jag skiter fullkomligt i deras förhållande. tack på förhand omogna små flickor :)
Glöm inte Mathias, jag kommer alltid att älska dig min vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0