hellu

kom precis hem från en varm och solig eftermiddag med tjejerna + david :) det var väldigt trevligt det måste jag säga! planerna för helgen.. hmm imorgon efter skolan blir det stressigt måste jag säga, först ska vi hem till mig och hämta lite kläder och annat, sen ska vi till hg och göra en överaskning till emelie och sedan till några klippor och fixa, det kommer bli super det här (vi ska fira emelie) kommer dock inte åka hem för sent för ska jobba på lördag. på lördag jobbar jag som sagt 2 - 9, klockan 8 kommer bianca till jobbet och gör mig sällskap för att vi sedan efter jobbet ska till aspudden på fest hos jonathan, det blir great :) söndag blir det soldag! jaja nu skrev jag en hel del, vi hörs senare, pussinuss

haha söt tJeJ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0