min bara min bästa vän, fan vad glad jag är idag!

ikväll firas min fina denice men släkt, skumpa och god mat, kan det bli bättre? denice fick ett fint silver armband och ett fint silver halsband av mig, lägger upp bilder på det sen! Av min mamma fick hon ett fins snö armband som hon gillade jätte mycket! och sedan fick hon bad och produktanvändning på sturebadet tillsammans med mig av Richard :) hihihihih, avensjuk...........jaja jag är glad för min väns skull! nu ska jag duscha och fixa mig. imorgon blire jobb 12 - 7 sen mer firande av denice :D :D jaja, hörs sen och bilder ska ni få, fööööör mycket bilder! pussipusspussduss

hahahha ibland älskar jag dig för mycket snuttis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0