min bästavän, föralltid?

nu ska jag vara helt ärlig. denice, du vet hur jobbigt jag tycker att det här är, känns som att mitt liv inte kommer vara detsamma, eller att det rent ut sagt kommer gå under. jag är rädd att glida ifrån dig eller att du bara inte gillar det livet du snart kommit förbi. jag är jätte rädd. jag vill inte att den här dagen ska komma, fan alltså jag vill verkligen inte! kan man inte bara frysa tiden i tio månader? .. alltså jag tror ingen förstår vad jag menar, jag vet att det kanske inte är så himla stor skillnad men i alla fall så tycker jag att det är fruktansvärt jobbigt när min alldra bästa vän fyller 18 om 5 dagar :( ..


Kommentarer
Postat av: Denice

föralltid vi! inget kommer att förändras. var inte rädd <3

2010-05-23 @ 23:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0