min lillebror

min älskade lillebror. du får mig att andas, det går inte en enda dag utan att man får skratta eller säga "du är så söt". igår frågade jag dig: förstår du vad mika säger? då svarar du aa. då sa jag vad säger hon då? då svarade du blub-blub, hahaha. aalltså neo det finns inget bättre än dig. det finns ingenting jag skulle vilja byta ut mot dig, alla vill ha dig som sin bror. du är verkligen det bästa som hänt mig, du och mika! att just jag fick vara din storasyster är nog det jag är mest glad över. att jag är med och uppfostrar dig. du är fyra år men har en 2årings kropp, du är så liten fortfarande men snart blir du stor gubben. jag kommer vara med dig hela tiden. jag älskar dig så mycket att jag nu sitter och gråter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0