så roligt med kommentarer! :)

Fick en kommentar av en söt läsare vid namn Cornelia som skriver såhär:
Hej Ida! Jag heter Cornelia och har följt din blogg väldigt väldigt länge. Jag såg länken på din status på Playahead för kanske två år sen och sen dess är jag fastklistrad framför din blogg. Tänkte först säga att jag tycker det är jätte kul att du skriver mer än ett inlägg per dag för då har man mer att läsa om och sen skulle jag vilja kommentera just det här inlägget

Du har ju haft en del pojkvänner, en del du gillat och så vidare. Jag vet inte riktigt hur det är men det verkar som om det brukar skita sig mellan er? Varför? Du som är en så positive, glad, snäll, söt, snygg och allt vad det är, varför blir det så fel? Jag antar att det är någon specell du menar med detta inlägg, någon du gillar/gillat väldigt länge och mycket? Jag vet ju inte men jag skulle vilja veta om du vill dela med dig av det i bloggen, skulle vara ett intressant inlägg. Tack och snälla sluta aldrig blogga! Puss och kram :)


jadu.. du ska få så bra svar jag kan ge dig :) för det första så ja jag har haft några pojkvänner men sorigt nog har jag aldrig kännt mig bekväm eller älskad av någon av dom. jag ahr inbillat mig att jag varit lycklig fast att jag inte varit det - stora misstag. men efter mitt ex (andreas) så har jag skärpt till mig, jag har satt mycket högre krav och jag har blivit förjävla kräsen, vilket är bra men jag tror det är så mycket att det kan leda till något dåligt - tyvärr. men iallafall sen dethär med att det brukar skita sig, det är som jag sa - jag tror jag gillar killen men sedan inser jag saker som inte är bra iochmed kräsenheten, så då skiter det sig. ja, texten är om en speciell kille, jag tänker inte nämna hans namn men ja det är det. jag har alltid älskade människan, sen 3 klass på lågstadiet, jag har inbillat mig och försökt att inte förstå att jag älskar honom, vilket jag också tror har lett till att det skitit sig med andra killar, men jag kan inte riktigt veta. men jag gjorde ett misstag, något jag lovat honom att aldrig göra om men vilket jag vet att jag kommer att göra med tanke på mig feghet. jag älskar honom och tvekar inte en sekund på honom, det vet jag. men jag har förstört allting tyvärr. så det är bara att börja om på en ny kula.

jag hoppas du är nöjd med ditt svar och fortsätt gärna att kommentera :) puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Oj, ja tack vad kul att läsa! Jag hade inte förväntat mig något svar eller annars kanske en eller två rader, men gud. Ja men kämpa vidare för killen i ditt hjärta! Det blir ni en dag, det blir det!

2010-05-11 @ 21:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0