Sandra bloggar

Tvingat till mig Idas lösenord för nu räcker det! Alla kommentarer är så oerhört fina, vi vet alla att Ida är en jätte fin tjej och behöver den bästa. Hon har inte haft det lättaste osv och han förtjänar absolut inte Ida. Killar vet bara inte vad dom går miste om. Ida är nog den mest kärleksfulla och omtänksammaste tjej som finns på denna jord. Blir bara besviken på att sånthär ska inträffa. Ida du vet vilka du har och bara ditt unlägg om dina vänner fick mig att börja gråta. En fin tjej ska ha en fin kille! Tack för mig, jag älskar dig Ida!


Kommentarer
Postat av: mamman

fina vänner du har, blir tårögd!

2010-05-18 @ 21:35:10
Postat av: Anonym

vart ska du flytta?

2010-05-18 @ 21:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0