SHOO BRÄ

EMPAN HERE :D hhöhö sitter brevid världens bästa idis!
Vi har precis redovisat våran e-butik, där vi säljer smycken hah sämst men det gick rätt så bra. Fast vi var inte riktigt klara så ett mvg kommer vi nog inte att få :'( Efter skolan ska vi åka in till stan och kolla lite i stan, sedan ska idis jobba kl 5, kul för henne :D eller iiiiiiiiiinte! Och min nagel hålle rpå att gå av och jag har huuuur många mygg bett som helst på mina ben :( det är verklgen hur jävla jobbigt som helst ska jag säga er :) vet ni vad jag också tycker ni borde göra, ni borde kolla in min blogg! asså det är bääästa bloggen jag svärt asooo! Http://emeliestalhem.blogg.se! Men nu måste jag kolla på när alla andra redovisar. snaark. Puss på er Älskar dig Ida!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0