sista inlägget

okej ida, jag ber om ursäkt, självklart kan du läsa min blogg, men mina vänner har alltid sagt till mig att mathias och jag passar ihop och att vi borde bli tillsammans. MEN jag skulle aldrig riskera våran vänskap genom att bli tillsammans med honom plus att jag inte ens är kär i honom. vi är bara bra vänner och jag har även pratat med dom och bett dom sluta iochmed att han ahr flickvän och hon kan tro andra saker. jag står för att jag älskar honom men inte som mer än en vän! och jag blev upprörd för att jag hatar när folk tror motsatsen.

Kommentarer
Postat av: sara

ida, du är en fin tjej! det vet alla vi trogna läsare. fin och ärlig tjej!

2010-05-31 @ 23:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0