skriver av mig ytterligare en gång

jag blir alldeles febrig och sjuk när jag tänker på hur bra vänner man har. helt sjukt! vad behöver man en pojkvän till? jag undrar bara, för 80% är bråk och 20% "mys" helt ärligt. vänskap är 100% kärlek och det är det en mänsklig människa behöver. men samtidigt vill jag inte ge upp kärleken iochmed att det finns - jag har haft en del pojkvänner men bara en av dom bråkade jag ovanligt mycket med (andreas) men samtidigt som jag tänker på kärleken så är den första tiden alltid så fruktansvärt jobbig, man kanske inte litar på varandra fullt ut osv osv då har jag hellre killkompisar än pojkvän. kärlek kan man inte leta efter, kärleken hittar en själv men ibland känner man sig så fruktansvät besatt av den och behöver närhet vilket är fel, det är stora fel jag gjort förut och aldrig mer tänker göra om. men när man väl hittat kärleken så är det alltid något. men det är såhär livet är, och jag känner ändå att jag har hela livet framför mig, och jag har verkligen inte bråttom. nu är det sommar och jag ska sola bada åka utomlands och bara leva mitt liv! killar kommer inte i förstahand för mig just nu, kommer det så kommer det. men oavsätt kärlek eller inte så kommer mina vänner alltid gå före allt annat. vill bara säga att jag är så himla himla glad för att jag har alla dom vännerna jag har, jag skulle aldrig någonsin riskera att förlora er för det är då min värld går under!

Kommentarer
Postat av: cornelia

du är en riktigt fin tjej du! :)

2010-05-18 @ 21:01:12
Postat av: Anonym

ida, ärligt talat. han är ett svin och det vet du med. han vet bara inte vad han går miste om.

2010-05-18 @ 21:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0