skriver av mig

kände på vägen hem idag att jag verkligen behöver skriva av mig en del.
jag trodde om jag ska vara ärlig att allt du sa var sant, jag blev så glad. men såklart så förstår jag hur jobbigt det är i din situation, men om det är som du säger så borde det faktiskt inte vara något större problem. men i och med att du tycker att det är det så förstår jag faktiskt inte vad det är jag ska kämpa för. jag vill men jag vet inte om det lönar sig. det sista jag vill är att vara ett andrahandsval, jag vet inte riktigt om du tar mig som ett men det känns som det. och det kommer jag aldrig acceptera varesig nu eller sen - det lovar jag dig. vi har båda gett varandra dom chanser vi har, och båda sumpade dom. men du säger att det kommer fler chanser? men vad är det då? jag tänker inte sitta och vänta på dethär eller på något som jag inte har någon aning om ifall det kommer bli bra. jag är besviken på mig själv så in åt helvete, ursäkta språket men jag är faktiskt det, men samtidigt har vi varit så nära vänner så fruktansvärt länge att du borde lita på mina ord, på allt jag säger. men som sagt jag kom försent och då är det jag som får ta den smällen. men tänk efter och gå efter ditt hjärta, annars går ingenting som det ska. jag kommer alltid att älska dig, men oasätt om jag gör det eller inte så kan jag inte acceptera att vara ett andrahandsval, det är fel. du får göra ditt val, och jag har en känsla av att du gjort ditt val vilket leder till ett byebye. något jag inte vill, men något jag accepterar med tanke på situationen. men kom ihåg, jag kommer alltid att älska dig.


(Detta är inte om Denice, min bästavän. Det handlar om en killkompis)

Kommentarer
Postat av: hhhh

Hej Ida! Jag heter Cornelia och har följt din blogg väldigt väldigt länge. Jag såg länken på din status på Playahead för kanske två år sen och sen dess är jag fastklistrad framför din blogg. Tänkte först säga att jag tycker det är jätte kul att du skriver mer än ett inlägg per dag för då har man mer att läsa om och sen skulle jag vilja kommentera just det här inlägget



Du har ju haft en del pojkvänner, en del du gillat och så vidare. Jag vet inte riktigt hur det är men det verkar som om det brukar skita sig mellan er? Varför? Du som är en så positive, glad, snäll, söt, snygg och allt vad det är, varför blir det så fel? Jag antar att det är någon specell du menar med detta inlägg, någon du gillar/gillat väldigt länge och mycket? Jag vet ju inte men jag skulle vilja veta om du vill dela med dig av det i bloggen, skulle vara ett intressant inlägg. Tack och snälla sluta aldrig blogga! Puss och kram :)

2010-05-11 @ 19:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0