Fick en fråga

Ska du flytta till italien? :O
Hur kommer det sig att du ska flytta just dit? oc hur känne rdu så många där, berätta allt i bloggen förstår ingenting :)
ps. du är jättesöt och har en bra blogg

Ja jag ska flytta till Italien :) Jadu, jag har som sagt släkt där så jag har varit där flera gånger per år sen jag var kanske 10 år. Men har avrit där med Denice sedan 2007 och både hon och jag har lärt känna en massa vänner där och blev sedan kär i landet kan man säga. Vi tycker att människorna där är så frutkansvärt trevliga och annorlunda mot andra människor som exempel från Sverige. Vi kommer förmodligen öppna eget ellet köpa in oss på en kompis företag som hon har i Malta! :)
Tack så mycket, jag gör så gott jag kan :) Och jag kommer absolut inte sluta blogga för att jag flyttar dit. :) Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0