GE MIG KÖRKORT

Höra min resa? Ja-adå! Från Älsjö till Sollentuna. Från Sollentuna till Karlberg. Från Karlberg till Sunbyberg. Från Sunbyberg till Mariehäll. (Glömde nycklarna) Från Mariehäll till Sunbyberg. Från Sunbyberg till Centralen. Från Centralen till Bandhagen (Emelie säger att jag ska till Örnsberg) Från Bandhagen till Älsjö. Från Älvsjö till Telefonplan. Från Telefonplan till Liljeholmen. Från Liljeholmen till Örnsberg. (Framme) Nu: Från Örnsberg till Centralen. Från Centralen till Sunbyberg. Från Synbyberg till Mariehäll. (Hemma) Sen: Från Mariehäll till Sunbyberg. Från Sunbyberg till Älvsjö. Från Älvsjö till Turingevägen. Sen kan jag få sova. (I hate kolektivtrafiken, ge mig körkort)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0