Glad tjej!

Kom precis hem från jobbet. Hade en rolig kväll idag på jobbet, har skrattat hela kvällen. Min önskan var att få stänga med bästa Ali och det fick jag! Vi skrattade och pratade om allt möjligt, hade inte många kunder så fick mycket tid till flams, var jätte kul att verkligen att bara öppna munnen och bara skratta så mycket jag kunde, kunde inte ens sluta. Sånt tycker jag om! Människor som får mig att må bra är bra, bättre än bra, dom är bäst! En annan som får mig glad är Danne, hihi han är också bäst! Idag är jag väldigt glad faktiskt, och kärleksfull men tyvärr är jag väldigt trött så ska nog sova snart :( Hoppas på en glad dag imorgon också, vet dock inte vad jag ska göra imorgon men det kommer jag väl på! hihih kommer säkeryt ett till inlägg sen vi får se. Mystime!

Kärlek - var är du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0