Italien

Ligger nu med magont och snörvlig näsa i min svenska säng... Minusgrader och massa vitt, vart är mitt Italien? Jag vet inte om jag orkar vänta till 2012, det är långt, väldigt långt. Kollat igenom en massa bilder från alla dessa år vi vistats i paradiset, tårar rinner och leenden uppstår, en känsla av att saker händer er uppstår också. Jag har en oro när jag inte är med er, om någonting hänt er? Vad missar jag? Mitt hjärta gör ont utan er, jag behöver er närhet för att fungera som jag vill. Mycket tjat om detta land, jag vet.. Men har inget annat val, min blogg går mycket ut på tankar, och detta är tankar som ständigt skaver i mitt huvud.. Mitt fina land!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0