Italy

Heeelu gott folk, sitter nu i Denice säng, again.. hEhE jag är busig. Pratade prcis med min käre syster i telefon, skrattade så jag grät, mer än så går vi inte in på, haha! Menmen ska komma till det jag egentligen loggde in för tt skriva om.

Italien, huvudämne? Ja.
Jag och Denice bestämde oss för att ta en promenad och börjde direkt snacka om Italien, fortsatte lite med våra planer osv, ärligt talat så förstår jag inte varför ingen tror oss, vad är det som gör att ni inte tror oss? Om ett och ett halvt år kommer vi sitta i Italien och inte åka hem förän vi är döende. Nä men på ett tag i alla fall. Det är mycket vi vill göra men mest av allt är nog att flytta dit, kan verkligen inte förkalra med ord, försök flera gånger men det är svårt - riktigt svårt faktiskt. Jaja nog om det, hoppas ni alla har förståelse och fattar varför vi gör detta. Punkt slut

Evigt trogna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0