Love questions

Fick tre frågor till av Maria :)

1. Varför skiljde sig dina föräldrar och hur gammal var du då?
- Jag var ett år när de skilde sig och ajg vet egentligen inte riktigt varför, antar att det för att de inte kom överrens eller bråk eller annat.
2. Det bästa som hänt dig, ett speciellt minne du minns väl.
- Oj, jadu.. Det bästa är nog när min lillebror föddes och jag fick veta att han överlevde, det är nog det bästa som hänt mig faktiskt!
3. Beskriv Italien för dig i en mening.
- Jag skulle nog kunna dö för det landet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart i Italien bor din släkt? Kan du och Denice italienska, alltså så att ni pratar det när ni är där?

2010-11-15 @ 02:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0