Min pappa!

Jag vet inte varför men det är inte ofta jag säger att jag älskar dig, alldeles för sällan. Det finns så himla mycket jag vill säga till dig, och det finns så många tillfällen som jag bara velat skrika ut hur mycket jag älskar dig, det finns så många tillfällen jag tällt många tårar över hur mycket jag älskar dig. Idag är det farsdag och jag hade tyvärr ingen present, vilket jag självklart borde haft men jag känner ändå att ord betyder mer än saker. Du har alltid varit den bästa pappan i hela världen, den pappan som jag tror de flesta skulle gjort allt för. Du är en sån där pappa som aldrig vill skrika eller bråka, du har alltid velat lösa allt på bästa möjliga sätt. Jag kan nog faktiskt inte komma på en enda gång som jag kännt: fy vad sur jag är på pappa. Jag tycker nästan synd om dig när vi bråkat. Jag tänker på dig så himla mycket hela hela tiden och du har alltid funnits för mig och gjort allt för mig/emilia. Du betyder så mycket mer än bara mycket och du är så himla mycket mer än bara en pappa för mig, du är allt och skulle ha grymt svårt att klara mig utan dig, skulle inte ens klara mig. Jag älskar dig pappa, så himla mycket, tack för att just du är du och för att just du är min pappa. Grattis på farsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0