Spökisar

Jag måste berätta om en jätte läskig sak! Alla vet förmodligen vid det här laget att jag är väldigt rädd och tror på spöken! Igår när jag och Julia hade ätit och sådär och gjort det vi skulle, så skulle Julia gå. När vi kom ut i hallen så skriker jag till och frågar Julia: är det du som ställt skorna sådär? Då säger Julia men varför skulle jag gjort det? Jag blir livrädd, för jag ställer inte mina skor, pappas skor och pappas tofflor på en spikrak linje i hallen, alltså jag höll på att skita ner mig. Efter det gick jag och Julia runt i hela lägenheten och letade efter någon människa som kanske kommit in? Men nää.. Jag satte mig i min säng och varken duschade eller tog bort sminket, gick inte på toa, hämtade inte mitt nattvätten - Ingenting, jag vågade inte sätta ner fötterna på golvet om någon jävel skulle ligga under min säng.. Menmen sen somnade jag tillslut väldigt sent, sen kom jag på att det var Tordsag dagen efter vilket betyder att jag inte får komma försent för dom lektionerna har gått bort väldigt mycket för mig så behövde sova tyckte jag.. Så jag sov, .. Sen ringde klockan tidigt imorse och jag fick springa till bussen, men jag hann, jag kom faktiskt inte försent! hiih Stolt tjej! Men nu väntar jag bara på en försoven Emelie, hehehe sen sak vi redovisa! Kraaaaaaamis

Idis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0