Tack för ni väntar!

Jag älskar mina läsare, gud så jag älskar er! Jag är jätte ledsen för att jag inte uppdaterat något men grejen är dena tt mitt internet hemma har varit fel på och igår kom min syster hem och har inte sett henne på ett tag sen blev jag inryckt på jobbet i sista sekund.. Menmen, nu är det i alla fall Fredag, så jävla skönt! Ikväll har jag inte ritkigt bestämt vad jag ska göra, kanske Nicen eller kanske bio eller kanske något anant, jag vet inte riktigt än, alla är typ sjuka :( Menmen, imorgon ska jag i alla fall följa med pappa på prisutdelningen för filmfestivalen, ska bli jätte kul faktiskt :) Sen vill jag även säga att mitt inrnet fungerar nu yey, så nu kommer jag igång igen :) Tack för ni inte försvunnit, älskade läsare!

Give me summer

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så fin ida, klart vi inte lämnar dig

2010-11-29 @ 00:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0