Svar på frågestunden

1. Du verkar vara en väldigt glad och obekymrad tjej, har du inga som helst problem?
- Jag har problem, det har alla människor men saken med mig är att jag inte tycker om att visa för andra om jag mår dåligt.
2. Vill du någon pojkvän nu?
- Vill och vill, klart jag vill om jag blir kär.
3. Är du intresserad av någon nu?
- Ja det kan man väl säga
4. Vilket dautm fyller du år?
- 22 mars 1993
5. Bh storlek?
- 75 D
6. Vad gör att Denice är din bästa vän?
- Det går nog inte att beskriva, jag har bara läst mig att det är hon som är min bästa vän, hon finns alltid för mig och tror inte att det finns någon som Denice. Du är bäst i mina ögon
7. Hur länge har du och Denice kännt varandra?
- 9 år
8. Är du kär i någon i Italien?
- Nej jag är inte kär i någon där, jag tycker om vissa mer än andra kanske men inte kär!
9.Vad är anledningen till att du till flytta dit?
- Alla människor, min släkt och ja allt egentligen..
10. Hur gamla är dina syskon?
- 2, 5 och 20
11. Har du någon ovän?
- Jag hatar att bråka eller att ha ovänner så jag undviker det men alla människor är väl inte omtyckta av alla och alla gillar inte alla så klart jag har det men ingen jag bråkar med.
12. Söker du fel/bråk?
- Tvärtom!
13. Du har en jätte fin kropp, vad har du för storlekar?
- Oj, skor har jag 37, tröjor/klänningar 36 ibland 38, beror på vad det är för material och sådär runt tuttarna och byxor vet jag inte, använder knappt några jeans, men 38 kanske.
14. Vilka är dom "fem" du kan lita på?
- Denice, Bianca, Emelie, Stoffe och Marcus.
15. Vad heter dina föräldrar?
- Carina och Niklas
16. Varför Italien?
- Jadu, skrev det lite högra upp så
17. Vilka är det på din header?
- Jag och Denice
18. Varför vill du lämna ditt hemland för ett annat land?
- Italien känns som mitt hemland, ahr släkt där som gör att känslan blir som mitt hemland och sen känner jag att jag trivs bättre där men som sagt, kan ibland behöva mer här..
19. Jag trodde dina föräldrar vad skilda?
- Ja det är dom, antar att du syftade på inlägget lite längre ner, mina föräldrar är vänner och kan umgås väldigt bra :)
20. Vart bor din syster?
- Hudiksvall
21. Finns det någon du träffar/tycker om?
- Jag tycker om en kille sen lång tid tillbaka men jag känner mig väldigt osäker för tillfället men vi får se.
22. Tycker du om barn?
- Till en viss mängd :p Nej men barn är underbara varelser!
23. Vill du ha barn och när isåfall?
- Jag vill ha barn och det kommer ske när jag hittat människan jag vill ah det med och känner mig redo.
24. Vill du gifta dig?
- Ja absolut
25. Röker du?
- Nej det gör jag inte
26. Varför bloggar du?
- För att jag älskar att skriva och dela med mig
27. Kan du lägga ut mer "veckans outfit"?
- Ska försöka, vet att jag är dålig på det men nu vill inte min kamera sammarbeta heller så..

Har du fler frågor så fråga när ni vill :) Svarade så bra jag kunde!


Kommentarer
Postat av: maria

Varför skiljde sig dina föräldrar och hur gammal var du då?

Det bästa som hänt dig, ett speciellt minne du minns väl.

Beskriv Italien för dig i en mening.

2010-11-14 @ 23:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0