Familjen Coolers

Hallå alla vänner! ikväll är det myskväll hemma med madre och padre. Vad tycker mi om Familjen Coolers? snygga eller hur? vem tycker ni att jag är lik? måste säga att madre är väldigt cool...och padre försöker ju vara lika cool, men...kanske att jag är coolast? aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! Ida har blivit bloggraped, av madre! för er som inte vet vem madre är så kan jag berätta att det är Idas kära mor. Nu ska jag berätta nåt om Ida som ingen vet....när Ida gick på dagis så berättade hon att hon fått en häst och att den bodde på vår vind. En dag stod alla barnen på gården och hängde över räcket och väntade på att jag skulle komma och hämta Ida med hästen och vagn. Ida hade lovat alla att de skulle få åka en tur runt kvarteret. När jag kom ensam och hämtade Ida förklarade hon att hästen vilade...Hm, vilken dotter jag har! väldigt påhittig och väldigt söt


Kommentarer
Postat av: Emilia

AHHAHAHAHAHA fan vad jag älskar er!! :)

2010-11-14 @ 12:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0