Dödstrött tjej

Imorgon går jag inte till praktiken. Det var det värsta jag varit med, kanske för att jag var ensam utan Emelie eller för att dom inte ger oss annat arbete än att  packa varor - skitkul! Jag ska i alla fall kolla efter en nypraktikplats, hitar jag inte någon så får jag väl stå ut, men vi får se, sen känner jag mig inte så himla good idag, jag tror jag får alldeles för lite sömn, så behöver verkligen sova ut känner jag. För helt ärligt, när fick jag senast sömn? Jag jobbar helger och går i skolan på vardagar - det här är inte bra, jag av alla människor behöver mer sömn än någon, av någon anledning!!!!! ARG jaja, skriver imorgon, ska sleepa. Puss

Godnatt älskade läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0