EMPAN HERE :D

Ligger nu bredvid min älskade Ida i min älskade säng och kollar på min älskade tv :D jag har skiiiiit ont i halsen och hostar och är jätte torr i hansiktet det är skiiiit jobbigt :( nejnu ska jag inte klaga, det har jag gjort i typ 2 veckors tid känns det som :) Idag har vi varit på vår underbara praktik HOST oj nu hostar jag igen hehhe....Vi har pluggat lite idag också :) vi är såååå duktiga ;) och vet ni vad, i helgen är det halloween :O lääbbigt....vill klä ut mig, men vet inte till vad....Jag tror Ida kommer klä ut sig till en läskig sengångare...men dom är söta dom med KOLLA!

 



snart så ska jag och Ida sussa kudde :) för vi ska upp tidigt imorgon och jobba jiippiiieeee!

ÄLSKAR DIG IDA!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0