Everything for me

Jag har aldrig saknat mina föräldrar som jag saknar dom nu. Mamma är i Italien och pappa är hos Petra.

Jag vill bli någons, jag ska bli någon. Men för det krävs tid och jag måste sluta kräsna så himla mycket. Suck.. Kan inte livet vara som förut när man bara gick fram till en kille och frågade chans, om det ändå vore så enkelt! Jag saknar dig så himla mycket men inget jag faktiskt vill erkänna.. Vad ska man göra? Vad vill man göra? Vad måste göras? Jag saknar min mamma och pappa, ni är dom som ger mig mer kärlek än någon annan. Jag älskar er! Nu ska jag kolla lite tv och sedan somna. Jag älskar er alla, kramisar


Ta mig tillbaka till Rhodos!!

Kommentarer
Postat av: madre

jag saknar dig med, lilla pussgurka!!!! <3 <3 <3

2010-10-16 @ 20:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0