Helgen

Ledsen för dålig uppdatering men har inte varit hemma på hela helgen så. Men ska berätta lite nu vad som hänt. I fredags firade vi Sofia, allt började att efter praktiken åkte jag och Emelie hem till henne och skulle fixa oss, fick springa till bussen och har nog aldrig varit så stressad menmen, vi hinner i alla fall dit och vi äter god mat med gott sällskap. Sen kommer Sofias föräldrar hem och vi förflyttar oss till Bianca efter det blir Sofia bortrövad till Jacinta där circus 25 pers stod och sjöng för flickebarnet! Det blev lite skumpa och annat, det var kul att göra en vän så glad må jag säga! I Lördags jobbade jag 13-19 oc klockan 19 skulle jag vara vid medis för att äta middag med fint sällskap för att fira Alina, kom lite sent men det gjorde ingenting, sen klädde vi ut oss - FINT! Vi satte oss på tåget och träffade random skojiga människor, hihih. Vi kom i alla fall till Kungsängen där Jocke och co hyrt lokal, sjuka grejor hände där men jag hade faktiskt kul - riktigt kul! Sen begav jag och Emelie hem till mig väldigt sent, men det gick bra, kom hem runt 4 tror jag, sov och vaknade av en liten Mika som försökte öppna min dörr - suck! Menmen klockan 2 åkte jag till jobbet och Emelie hem och nu sitter jag här - trött som ett PIIIPP. Ska sova. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0