Italien - Palermo

Idag har jag och Denice kollat genom videos och bilder från de tre år vi varit i Italien tillsammans, det är jobbigt men samtidigt så himla roligt! Jag kan lova att ingen av er här i Sverige förstår vilken kärlek jag har till det här landet/människorna. Vi ringde även Antonio och Francesco idag, så jävla underbart att prata med dessa människor, så himla glada och tjatar om att vi ska flytta dit - det ska vi också! I sommar kommer vi på semester igen och sommaren efter det kommer vi och kommer inte köpa någon biljett hem, kan finnas risk för att vi åker hem efter ett halv år, beror lite på hur det går med jobb osv, går allt som det ska (vilket vi hoppas) så stannar vi minst fem år! Och ni som inte tror på detta nu får gärna ha era tankar och åsikter men vi kommer lyckas! Jag saknar er så himla mycket, alla ni, verkligen alla, ungdomar som pensionärer, ni är bäst, och då menar jag bäst!Jag och Denice hade planerat att åka till Italien den 25e till den 29e Oktober för endast 700 per skalle tur och retur, hur najs är inte det? Men sen uppfanns denna jobbiga skola.. Så där sprack det totalt. Men det är bara att hålla ut, det går fort, snart är vi där igen, för fjärde gånger!

Och vill bara säga en sak till dig min bästa vän. Anledningen till att jag vill flytta dit är inte bara för landet och människorna, det är för dig. Jag vill inte det här med någon annan, bara med dig. Jag skulle aldrig vågat/gjort det med någon annan. Du och jag är skrivet i stjärnorna. Föralltid


Sen vill jag även ge er en ursäkt för denna groteska bild men ser ni lyckan i oss?

Kommentarer
Postat av: DENICE

KÄRLEK. <33333

2010-10-15 @ 06:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0