Me, myself and I

Var för trött igår för att skriva men eftersom att jag lovade så ska det blir av :)

Mitt fullständiga namn är Ida Anna Carina Lindquist, jag är född den 22 mars 1993 i Stockholm. Min mamma och pappa skilde sig när jag var ett år, både mamma och pappa ahr bott på olika ställen under dessa 17 år men just nu bor mamma i Hammarby sjöstad och pappa i Bromma. Jag har tre syskon, en syster som fyller 20 i December, en syster som är 2 år och en bror som fyller 5 i December. Jag går på John Bauer gymnasiet i Liljeholmen och läser Entreprenörskap, mitt andra år. På friditen gör jag inget annat än att umgås med mina vänner så mycket jag bara kan, och då menar jag det verkligen! Sen jobbar jag även, på Waynes Coffee vid Drottninggatan. Jag är singel för närvarande pga ett svin som förstört min syn på mycket (Andreas). Jag har oerhört svårt att lika på människor men det finns fem stycken jag kan lita på mer än någon annan och utan tvekqn kan säga vad som helst till, Denice, Bianca, Emelie, Hannes och Stoffe. Denice harr jag kännt i 9 år nu, och hon är den människan jag inte klarar mig utan. Bianca lika så, fast 6 år, samma med Emelie. Hannes är mitt ex tro det eller ej, vi bråkade under något åt efter att vi boked up, jag var en väldigt styg flicka och ville bara göra honom ledsen men det var fel och har aldrig ångrat något så mycket men nu 'är vi hur bra kompisar som helst och det är jag så himla glad för! Stoffe har jag egentligen ingen förklaring till, han är bara så allmänt underbar, när man än behöver honom! Jag har en morfar som bor i Italien eller aa han är även Italienare, vilken förklarar varför jag är i Italien ganska ofta, sen ska även jag och Denice flytta dit efter gymnasiet! Mitt smeknamn är skor och har en milljard, eller aa klackskor kanske jag skulle säga, hehe. Jag vet intwe hur mycket mer jag ska skriva och vad du exakt ville veta, har skrivit i två år somsagt så kan inte riktigt dra ihop allt, lite svårt. Men är det något speciellt du/ni undrar så fråga så svarar jag så gärna! :)
And this is me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0