ämne: smärta

När du var liten kände du inte smärta på samma sätt som du kan känna nu. När du var liten kände du smärta i ditt hjärta när din barbiedocka tappade ett ben, eller en arm. Och nu? Nu kan hjärtat krossas riält antingen av en kille eller av en vän och det gör förfärligt ont. Jag har haft sådär jätte ont i mitt hjärta, när man bara vill att hjärtat ska flyga iväg någon annanstans men det går ju inte, utan man får kämpa sig igenom tiden då hjärtat är krossat, det tar tid men den tiden får man lägga - man ska aldrig ge upp, aldrig! Mitt hjärta är nästan läkt tack vare mina fina vänner och mina fina läsare som genom allt alltid hjälpt mig genom de allra svåraste tiderna - då allt kännts som piss. Nu mår jag faktiskt förvånadsvärt bra, absolut inte bara för att det är Fredag imorgon (hehe) utan för att alla mina vänner lagat mitt hjärta. Det är helt igen, och självklart saknar hjärtat alltid vissa pusselbitar men det har tillräckligt med busselbitar för att jag ska vara lycklig igen! Smärta är något man alltid har inom sig, på något sätt men jag vill bara säga till er alla att man aldrig ska ge upp, det kommer läckas, någon dag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej allt bra :D+

2010-09-30 @ 16:19:00
URL: http://marcuswoxter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0