fick några frågor om inlägget om andreas och var tvungen att svara

Du är verkligen en stark tjej måste jag bara få säga!
Har lite frågor om det skulle gå bra:

Har du någon kontakt med honom nu?
Hur tror du att han har det?
Finns det någonting du skulle vilja säga till honom?

Sen verkar det som att han fortfarande vill ha dig, på sättet du skriver, att du aldrig skulle ta tillbaka honom.
Men tror du om han fick chansen att det skulle bli ni eller har du fått det slutet du ville ha efter allt?


först och främst så tack! :) och frågor går så jätte bra så!
1. Har du någon kontakt med honom nu?
Svar: Ja, ibalnd, han brukar ringa, fast som han säger, kan jag vara fruktansvärt dryg men det är inte medvetet jag tror att det är för att jag inte kan vara glad när det är han som sabbat mitt hjärta.
2. Hur tror du han har det?
Svar: Jag vet från vårat förhållande att han kan ha det lite .. aa vad ska man säga jobbigt? och sen har han ju son sagt en ny tjej, en av tjejerna han var otrogen med. vilket gör att jag inte heller känner att jag kan vara så bra vän med andreas, för jag hade ett litet bråk med denna tjej förut innan dom blev tillsammans så. skulle det varit någon absolut random skulle jag nog inte brytt mig :)
3. Finns det någonting du skulle vilja säga till honom?
Svar: Tja, jag vet inte om han fortfarande läser min blogg men annars är det just det att jag saknar honom.
4. Sen vekar det som att han fortfarande vill ha dig, på sättet du skriver, att du aldrig skulle ta tillbaka honom. men tror du om han fick chansen att det skulle bli ni eller har du fått det slutet du ville efter allt?
Svar: Såhär är det. Jag kan för det första inte riktigt svara helt utförligt på den frågan, med tanke på en sak. Men, från vänner och bekanta har jag hört att han saknar mig och lite annat. Men den största anledningen till att jag skriver så det är för att jag innan kan skriva att jag saknar honom, och då vill jag inte att någon ska fatta mig fel, och därför skriver det efter. Och nej jag skulle aldrig ge honom en chans till, jag har absolut ingen tillit till honom längre, och kommer inte få upp den igen med tanke på allt han berättat för mig nu efter och allt jag hört.

Allt det här dramat med Andreas är egentligen väldigt komplicerat. Ska jag vara ärlig så tror jag faktiskt att jag aldrig varit såhär stark förut. Det var över ett år sen nu som jag gjorde slut. Och jag har inte haft något seriöst med någon efter honom, och har heller inte blivit kär. Jag vet inte ritkigt när det kommer, men i början så förstörde han all min syn på kärlek, jag hade ingen tillit till någon kille. Men det kom tillbaka, som tur var. Men vi får se! :)

Hoppas du är nöjd med dina svar och fortsätt gärna fråga :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0