italien 2010

herregud, jag kom precis på att jag inte berättat något från italien och visat så mycket bilder? :O anledningen är för att jag bara gråter när jag kollar på bilderna menmen. resan var helt underbar, fick nya vänner men umgicks även med gamla. men början av resan avr lite halv rolig.. det började med att denice fick urinvägsinfektion i sverige så hon fick gå på antibiotika och fick inte bada, och om hon inte fick bada så kunde hon inte vara i solen i och med att det då blev så himla hot. sen när hon hade blivigt bra tror jag vi hann vara på stranden en dag sen på ferragoston så drampade jag på en glasbit och fick en infektion i foten och fick inte heller bada, var tvungen att ligga inne några dagar, kul va? hha jaja sen när det gick över så blev både jag och denice brännda av maneter, och har ni itne blivit brännda förut så ska ni itne säga "åh aj" har man blivit brännd säger man "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ" hehe menmen, det gjorde som ondast samma kväll , kunde knappt gå men det gick ner mer och mer och tillslut var det borta så jag tror vi hade en och en halv vecka utan några skador, hehe eller aa gjorde ont i min fot hela tiden men det var inte så jätte farligt. sen var vi även iväg med armando några gånger upp till hans nya restaurang som ligge rnågonstans i bergen torr jag det var, jätte mysigt och jätte fint men ibland förstår jag verkligen inte hur italienare tänker hahha! dom skulle bygga om stället, helt och hållet de hade inte ens lagt arfallt än, men så tar dom de små sysslorna före de största, och de ända redskap de hade var en soppkvast, en skottkärra och en motorsåg (?) och de skulle öppna en månad senare? hahaha ja jag vet inte ritkigt vad jag ska säga menmen. sen har vi varit mycket på "the brown bar" egentligen hette den typ "elmofjnsjligo del mondo" någonting sånt, ahha men var lite svårt att uttala. men ja vad ska jag säga, stranden varje dag då, poolen kanske några enstaka gånger iår, förvånade???? jaja, det var väl för att dra ihop en 4 veckors resa. eller just min "födelsedag" ahahaha killarna tror ju att jag fyller år av någon anledning, så det skulle ju firas stort, nästan för stort. men haha aa det var kul! menmen, får bara vänta på nästa gång vi åker!

bild på min fot... på en bar, haha, mumie?

mina denice med skavsår så fick bli plippflopp denna kväll haha

jag och älsklings antonio

jag och fotbollsspelet som bästa morfar köpte!

jag på monte pelle grio

denice, paolo, antonio och jag, hoppbilder (?) hah

underbara och älskade. armando, antonio, martin

jag och paolo på ananasen

jag och denice på monte pelle grio

jag på min "födelsedag"

denice, francesco och jag på min "födelsedag"

jag och stefanos bror (hjärnsläpp)

jag på stranden

hahahahhaha, busschaffisen

denice, (hjärnslätt) och jag

jag och tony

jag och borat

denice och antonio

jag och kommer-inte-ihåg-vad-han-heter

jag på monte pelle grio

denice och rosario (katjakaj)

jag och "tjockisen" = världens bästa

finaste denice

jag och denice, (c00la tjejor)

jag och denie i ceffalú

jag och denice på ferragoston

jag utanför bye bye blues

jag ute på havet

denice ute på havet

ceffalú

ida "i väntan på bussen"

jag och denice på ferragoston

armando

jag på solarium

denice på solarium

ida in da pool

ida på båten

denice, ida och fyrhjulingen!

jag i ceffalú

jag på g till the beach

jag och antonio

antonio, ciro och jagpå ferragoston

denice och antonio

jag och peppe

back in the days, ahhahah

peppe och calogero

jag och min bästa vän denice

francesco och antonio

dencie, francesco och någon (?)

alla bilderna gick tyvärr inte att ladda upp pga olika format och annat



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0