sanning

vad tvungen att skriva. läste precis världens bästa inlägg i denice blogg, och jag håller med om varje ord! :

Jag vill ha förändring och ljusa stunder i vardagen att glädjas åt och mål att se fram emot. Jag tror, som jag kanske nämt tidigare, att det är mina underbara somrar och människorna jag träffat under dom, som har fått mig att öppna ögonen. Förstå att det faktiskt finns ett annat liv utanför Sverige. Det är klart att jag alltid vetat det, men trott att det är för långt bort för att nå dit. Varit alldeles för bekväm och obesvärlig. Efter alla nya kulturer jag fått möta så har de fått mig att bli intresserad på riktigt, har jag märkt att detta är vad jag vill göra. Jag vill lära känna folk som inte är som jag, lära mig av dem. För just nu uppskattar jag inte Sverige överhuvudtaget. Tyck vad ni vill, men så är läget just nu. Jag tycker att Sverige börjar bli tråkigt. Jag kommer nog känna så tills det blir en förändring. Jag kommer inte stanna här. Sanningen är sjukt jobbigt för mig att handskas med just nu, men det är bara att inse den och göra något åt den och det ska jag.

för det första som jag sa tidigare så håller ajg med varenda ord och för det andra måste jag bara säga att ajg blir gråtfärdig när jag tänker på att du och jag kommer spendera våra liv tillsammans, min bästa vän. att du tar steget att flytta till ett annat land - med mig. att jag är den personen du "flyr" med. fan alltså, tack för att du finns. jag älskar dig denice, så jävla mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0