svar på frågestunden

1. Tycker du inte att det är jobbigt att gå i klackskor så mycket?
Svar: Nej det tycker jag inte, skulle jag tyckt det skulle jag inte gå så mycket som jag gör.
2. Vilket gymnasium går du på?
Svar: John Bauer i liljeholmen
3. Vem är din bästa vän?
Svar: Denice Thunberg
4. Är du kär?
Svar: Nej, jag har väldigt svårt för det! :)
5. Hört att du inte litar på många. Varför?
Svar: Olika anledningar, finns folk som svikit mig och aa jag vet faktiskt inte ritkigt jag har bara svårt för det.
6. Vad heter dina föräldrar?
Svar: Niklas och Carina
7. Vilken skola gick du i innan gymnasiet?
Svar: Abrahamsbergsskolan från 6års till 6an sen Höglandsskolan från 7an till 9an
8. Vem var din första kärlek?
Svar: Hannes Ekblad
9. Om du fick va en kändis för en dag vem skulle du va?
Svar: Oj, det var verkligen svårt.. Men jag tror Angelina Jolie faktiskt!
10. Hur mår du?
Svar: Jag mår jätte bra faktiskt, verkligen jätte bra :)
11. Hur såg du på livet förut och nu?
Svar: Jag har nog alltid sett bra på livet, bara sett framåt men det är klart, alla har sina knutar i livet då inte allt riktigt går som det ska. Och just nu ser jag bara så himla framåt på livet, och det är bara bra!
12. Hur ser ditt liv ut om 7 år?
Svar: Oj.. Om sju år hoppas jag verkligen att jag driver ett framgångsrikt företag i Italien med Denice! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0