Skriver av mig

HEEEJ ALLA FINISAR! :D Vet att jag är sämst på uppdatering men det blir ändring nu :) Är hos Nicen och tar det lugnt nästa vecka ska jag till skärgården med älsklingen och hela familjen förutom Emilia och sedan far vi till Emilia i Hudik :) Varit i Rhodos med underbara Empan i en vecka vilket var suuuuper, ska berätta mer om dagarna sen tänkte jag :) Sen åker jag och Denice till Italy snart också, lika always... hhehe men det ska bli asakul!!!! Menmen tänkte bara säga att jag lever :) JUSTE! Höll på att glömma, ni som gillar mina och denice musikvideor som vi gör rätt ofta så kan jag meddela att vi snart kommer starta en blogg med endat våra videos i (ingen text överhuvudtaget, förrutom rubriker) kommer nog bli kit kul, hahahha! Gjorde en ny igår förreten, med the lazy song, finn på facebook för er som är intresserade! Menmen nu ska jag sluta babbla, hörs en finisar :)

Hehehe jag har haft helt OK kul.... ihihihihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0