Veckan på Rhodos

Hoho tänkte skriva om veckan!

Allt började med att planet var försenat två timmar, jävligt kul.... Men i alla fall dag ett var super härlig, vi kom fram till vårat undebara hotell och packade smått upp efter det gick vi ner och stor handlade massacider och champagne och även lite vatten, hehe. Sen invigde vi poolen som var super mysig men blev tyvärr bara någon timme vid poolen första dagen men det gjorde inte speciellt muclet faktiskt sen gick vi upp på rummet och börjadde fixa os för fullt, var as kul! Gick sedan ut och åt och sedan tillbaka till hotellet för att föra litegranna och sedan bar det av till Bargatan där det partajades maaassor!

Dagen efter mådde både jag och Emelie sisådär.. Missade frukosten gjode vi också så vi fick äta mat vid poolen vilket inte heller var helt fel (hehe). Dagen penderades vid poolen fram till lunch då det var dags för mat, yuuumie! kvällen var super också bara det att empa mådde sådär så det blev karaoke och drinkar och sedan läggdags!

Dagen efter var det det gamla vanliga hahha förrutom att jag mådde dåligt så blev även en lugn kväll där med men sen kändes det som att vi båda var så taggade att vi skulle pricka så då blev det mycket drinkar i taket och en låååång natt, men det var abolut ingenting jag klagade på!!!

Dagen efter det vilekt måste bli Lördagen om jag inte misat någon dag så hade Emelie fått asa ont i halsen och bara hosstade och hostade men det hindrade inte oss på långa vägar, vi tog taxin till Bargatan yttrligare en galen kväll som jag heller inte vill klaga på! Men något jag absolut vill klaga på det var den jävla strejken de har i Grekland, alla jävla bankomater var urfunktion fram till Månagen!!!!!! Men som tur var hade jag och Emelie våra money eller en del i alla fall i våran safty box ;)

Söndagen tänkte vi att vi måste sola rejält för att få den sista färgen men aa det slutade inte riktigt lyckligt.... Det slutade med babyolja över hela våra kroppar och två röda stela pinnar.. Varken jag eller Emelie kunde gå efter det.. Men som tur var så fick vi yoghurt av restaurangen vi åt på men någon utgång blev det ej... Men det blev bättre dagen efter men solen skulle vi akta oss för dagen efter :( Så det blev pakning och sedan drinkar + karaokehela kvällen då vi även träffade två jätte gulliga tjejer från Täby som heter Emma och Anna, super zöta!

Tisdagen var sedan där och en hel vecka hade gått så det var dags att åka hem.. Kom hem till min fina pojkvän vilket var super och fick även träffa min fina bästizzz dagen efter så jag ska inte klaga på ett jota!!! 
Vill tacka dig Emelie, min fina vän för världens bästa vecka! Jag älskar dig super!

Fast... det blev en del ändå hehehhehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0