Helg underbara helg

Hej finisar, en underbar Fredag! Ikväll blir det en lugn kväll med Danne för att imorgonbitti åker vi till skärgården till landet med pappa, camilla, sven, hanna och fredrik! MYS! JAg mår super bra idag, känner mig som en solstråle! Fick även en fråga på en kommentar om inlägget om min pojkvän och frågan vad om jag kommer flytta i alla fall? (antar att du menar till Italien) Och ja jag kommer absolut flytta dit, det är min dröm sen flera år tillbaka tillsammans med min bästa vän och det är inget jag kommer bryta. MEN min fina älskling kommer självklart att åka med oss på vårat äventyr och det har han inte alls några problem med utan han ser det mer som en upplevelse vilket gör mig super duper glad :) Nu har jag samhällskunskap (min sista lektion) sen är det heeeelg! Puss och kram på er mina finisar och fråga gärna mer.

Han är min bobo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0