Min pojkvän

En del säger att smöra är dåligt. Det är precis vad jag också tycker. Men kärlek är inte smör. Jag har inte skrivit på ett tag och inte heller om eller till min pojkvän. Jag vet att min pojkvän läste min blogg förut men nu bloggar jag inte mycket längre vilket jag tror gjort att han inte läser det längre och det är också en av anledningarna till varför jag skriver det nu. För detta är inte främst till honom, det är till er alla andra som jag vill ska veta hur bra han är. Jag och Danne träffades för fyra år sen och tyckte mycket om varandra, vi träffades en del men efter någon månad, två månader så dog allt ut. Jag var väl en väldigt ledsen flicka då, men jag förstod honom ändå och det gick tillslut över. Vi pratade knappt något alls sen förän någon gång sommaren 2009, då jag ville ha alkohol (hehe) och då hjälpte Danne mig med det. Efter det blev det heller inte att vi sågs något men vi pratade om det iom att jag bor i Sjöstad och han gick i Fryshuset då. Vi träffades ingenting men sen tog vi tag i det i Oktober 2010, jag bestämde mig för att det skulle bli av och det blev det också, jag åkte hela vägen från Bromma till Tyresö för att få träffa honom. Jag åkte dit och möttes upp av Danne och hans bästakompis Micke, vi gick hem till Micke där hans tvilling, Niklas, deras pappa och Niklas tjej Emelie var. Vi kollade på tv och lite så (var skita pinit, jag menar, jag hade aldrig träffat de förut..). Sen när kvällen började gå mot sitt slut också jag och Danne hem till mig och fortsatte kvällen ensamma. Efter det trodde jag ärligt talat inte att jag skulle få träffa honom igen men det fick jag! Dock hade han opererats så han kunde inte ses så mycket pga värken men vi pratade precis varje dag. Eller aa.. Bråkade varje dag kanske jag ska säga hehe, jag var rädd att det inte skulle leda någon vart och skulle förlora allt. Danne var väldigt svår bara, vilket jag i efterhand blivit väldigt glad över eftersom att jag på säker hand visste att han verkligen var kär när vi väl blev tillsammans. Vi blev tillsammans den 3e Februari 2010 och har nu varit tillsammans i lite mer än 8 månader.

Jag ska berätta för er att jag tycker alla tjejer i denna värld borde ha en som Danne, det finns inte en bättre människa än denna underbara personen. Han är så älskad av min familj, han ställer inte bara upp för mig, han lämnar mina syskon på dagis, han skjutsar mamma, han skjutsar och hjälper mina vänner med allt möjligt och bäst av allt gör han mig till världens lyckligaste. Jag kan helt seriöst inte förklara hur mycket han betyder för mig. Jag har som ni vet om ni läst min blogg ett tag blivit sårad av så många människor i mitt liv och folk har behandlat mig illa men Danne är rena motsatsen och jag vet att hälften av er kommer kommentera detta med "så där sa du om alla andra också" typ.. Men tro mig, fråga vem som helst, jag är så fruktansvärt lycklig och vi bråkar knappt, han låter mig som inte många killar gör - göra vad jag vill. Han ger mig friheten till att vara den jag var innan vi var tillsammans och det gör mig mer än lycklig eftersom mina vänner är det värdefullaste för mig. Jag vet att jag skrivit en bok nu men jag känner ibland att jag måste skriva av mig - prova det är så sjukt skönt! Jag vill inte sitta och skriva en massa blajja eller gullegull till honom ofta för att det ibland känns falskt och tillgjort för att alla par alltid säger sånt till varandra, därför skriver jag av mig. Danne är människan som får mig att le, han är underbar och jag vill aldrig gå ifrån honom. Jag älskar dig älskling, du är värd allt!

Kommentarer
Postat av: erik

det är väl mer han som ska vara glad att han har en flickvän med finaste insidan. det är många som skulle göra mycket för det du just skrev ida.

2011-10-13 @ 16:42:31
Postat av: Emilia

Ni är super söta och Danne är verkligen en toppen kille! Och du min kära syster är bäst <3

2011-10-13 @ 17:36:07
URL: http://hastarochemilia.blogg.se/
Postat av: Anonym

kommer du endå flytta

2011-10-13 @ 18:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0